Граючись - навчаємось (комплекс розвиваючих ігор з логіко - математичної діяльності для дітей середньої групи)

                Вересень

                             I тиждень

1.    Дидактична гра «Давайте познайомимось».
 Програмовий зміст: Вчити виділяти і називати увесь обсяг ознак геометричної фігури. Ініціювати активність та мислення під час представлення окремо взятої фігури (назва, колір, форма, розмір, товщина).
   2. Дидактична гра «Запам’ятай візерунок».
  Програмовий зміст: Вчити запам’ятовувати візерунок та викладати його. Розвивати зорову пам’ять, увагу, дрібну моторику рук.
           3. Дидактична гра «Визнач настрій».
  Програмовий зміст: Дати поняття про розподіл емоцій на позитивні й негативні. Сприяти прояву емоцій та відчуттів різними соціально – мімічними способами (словниковим, фізичним, творчим). Збагатити словник дітей словами - прикметниками: веселий, сумний, похмурий.


                             II Тиждень
1.    Дидактична гра «Збери картинку».
  Програмовий зміст: Вчити конструювати ціле з частин. Розвивати уважність, дрібну моторику рук.
          2. Дидактична гра « Продовж ряд предметів».
  Програмовий зміст: Розвивати вміння, впорядковуючи об’єкти за зовнішніми ознаками (проста і мультиплікаційна серіація), обґрунтовувати власну думку, виховувати нестандартне мислення.
          3. Дидактична гра «Знайди помилки художника».
  Програмовий зміст: Вчити використовувати набуті знання, шукаючи помилки в малюнках. Розвивати ініціативу, спостережливість.

                          III тиждень
      1. Дидактична гра «Впізнай за описом».
  Програмовий зміст: Вчити дітей осмисленому, цілеспрямованому запам’ятовуванню і пригадуванню предметів, по пам’яті відтворювати заховані від очей предмети, розширювати обсяг пам’яті й уваги. 
    2. Дидактична гра «Мисливець (пастух, рибак)».
  Програмовий зміст: Вправляти в умінні класифікувати і називати тварин, риб, птахів тощо, вміти співвідносити даний підрозділ до  умов та середовища  їх проживання. Розвивати мислення, кмітливість.
   3. Дидактична гра «Знайди помилки художника».
  Програмовий зміст: Вчити використовувати набуті знання, шукаючи помилки в малюнках та вміння їх виправити. Розвивати ініціативу, спостережливість.

                       IV Тиждень
1.    Дидактичнагра «У саду і на городі».
  Програмовий зміст: Вчити дітей, спираючись на сенсорні еталони, співвідносити овочі, фрукти, ягоди з середовищем  їх росту та дозрівання. Розвивати спостережливість, словниковий запас.
2.    Дидактична гра « Казковий теремок».
  Програмовий зміст: Вчити дітей орієнтації в просторі (перший, другий поверх будиночка, вікна зліва, справа). Розвивати вміння знаходити «квартиру» для кожної  тваринки, користуючись набутими раніше вміннями та навичками.
 3. Дидактична гра «Що може ця тварина?»
  Програмовий зміст: Уточнювати й закріплювати уявлення про диких тварин ( зовнішній вигляд, рухи, що їсть, де живе). Збагачувати словник дітей дієсловами.

                 Жовтень

                            I Тиждень
1.    Дидактична гра «Намалюй» картинку паличками».
  Програмовий зміст: Вчити дітей схематично зображувати різні предмети або сюжети за допомогою паличок, формувати вміння виділяти основну форму предмета. 
    2.  Дидактична гра «Хто подорожує в потязі?»
  Програмовий зміст: Закріплювати порядковий рахунок. Вчити відновлювати по пам’яті розташування тварин у потязі. Розвивати мислення і пам'ять.
3. Дидактична гра «Хто назве більше дій».
  Програмовий зміст: Розвивати уявлення про професії дорослих, активізувати словниковий запас.

                     II Тиждень
1.    Дидактична гра «Знайди однакові відерця»
  Програмовий зміст: Вчити придивлятись, порівнювати, співставляти, знаходити спільне. Розвивати увагу, швидкість мислення.
 2.Дидактична гра «Завжди є…»                                                              Програмовий зміст: Розвивати у дітей основні логічні операції, здатність аналізувати. Вчити слухати, думати та доповнювати речення словом, щоб було правильне судження.
 3. Дидактична гра «Назви ознаки предметів».
  Програмовий зміст: Вчити добирати прикметники до запропонованих іменників.

                           III Тиждень
1. Дидактична гра «Знайди відмінності».
  Програмовий зміст: Вчити придивлятись, порівнювати, співставляти, знаходити відмінне. Розвивати увагу, швидкість мислення.
2.    Дидактична гра «Доповни речення».
  Програмовий зміст: Вчити дітей мислити за аналогією. Розвивати здатність слухати, думати та доповнювати речення словом, щоб було правильне судження.
3.    Дидактична гра «Що для кого?»
  Програмовий зміст: Розвивати творче мислення. Виховувати доброзичливе відношення в сім’ї. Серед запропонованих предметів вибрати ті, які були б корисними для мами, тата, бабусі і брата.
                                 IV Тиждень
1.    Дидактична гра «Запам’ятай візерунок».
  Програмовий зміст: Вчити запам’ятовувати візерунок та викладати його. Розвивати зорову пам’ять, увагу, дрібну моторику рук.
2.    Дидактична гра « Казковий теремок».
  Програмовий зміст: Вчити дітей орієнтації в просторі (перший, другий поверх будиночка, вікна зліва, справа). Розвивати вміння знаходити «квартиру» для кожної  тваринки, користуючись набутими раніше вміннями та навичками.
3.    Дидактична гра «Домалюй картинку».
  Програмовий зміст: Вчити дітей зосереджувати увагу на деталях предмета, створювати образи на основі схематичного зображення. Розвивати увагу, мислення.

        Листопад

                   I  Тиждень
1.                1. Дидактична гра «Хто де живе?»
  Програмовий зміст: Продовжувати вчити дітей орієнтуватися на аркуші паперу, проводити пряму безперервну лінію. Розвивати увагу, пильність, окомір, точність рухів.
2.               2. Дидактична гра «Тваринний світ» (з коректурною таблицею).
  Програмовий зміст: Вчити дітей мислити за аналогією, вмітислухати, думати, обґрунтовувати власну думку. Розвивати основні логічні операції, здатність аналізувати. Виховувати  нестандартне мислення.
3. Дидактична гра «Основи безпеки».
  Програмовий зміст: Ознайомити дітей з небезпечними ситуаціями, які можуть їх зустріти в повсякденному житті. Розвивати образне мислення, кмітливість, здатність запобігати небезпечних ситуацій.


                II тиждень
1. Дидактична гра «Казковий лабіринт».
  Програмовий зміст:Вчити шляхом пошуку виконувати завдання. Активізувати орієнтацію дітей у просторі, вміння провести лінію, не відриваючи руки від паперу. Сприяти розвитку самостійності ігрових дій. Розвивати перцептивні дії, мислення.
      2. Дидактична гра «Знайди сусідів»
 Програмовий зміст: Продовжувати тренувати дітей у запам’ятовуванні цифр натурального ряду. Вчити знаходити «сусідів» заданого числа. Розвивати пам'ять, кмітливість, спостережливість, інтелектуальні здібності.
3. Дидактична гра «Що приніс нам Дід Мороз?»
  Програмовий зміст: Закріпити знання про свята зимового циклу. Відтворювати настрій Новорічного свята, зображуючи предмети, пов’язані зі святом. Розвивати уяву, творчість, фантазію.

                               III Тиждень
1.    Дидактична гра «Встав пропущені фрагменти в малюнок»
 Програмовий зміст: Вчити дітей здійснювати зорово – розумовий аналіз сюжету на картинці, знаходити потрібні елементи та вставляти їх відповідно до контурів.
2.  Дидактична гра «Транспорт» (з коректурною таблицею).
  Програмовий зміст: Вчити дітей мислити за аналогією, вмітислухати, думати, обґрунтовувати власну думку. Розвивати основні логічні операції, здатність аналізувати. Виховувати  нестандартне мислення. 
3.Дидактична гра «Загадковий малюнок».
  Програмовий зміст: Вчити знаходити в абстракційному малюнку геометричні фігури, розфарбовувати їх різними кольорами. Розвивати творчі здібності, вміння побачити в малюнку окрім геометричних фігур щось іще.


                                  IV Тиждень
1.    Дидактична гра «Намалюй» картинку паличками».
  Програмовий зміст: Вчити дітей схематично зображувати різні предмети або сюжети за допомогою паличок, формувати вміння виділяти основну форму предмета. 
2.    Дидактична гра «Доповни зображення ».
  Програмовий зміст: Вчити дітей уважно роздивлятись ліву частину  зображення, запам’ятовувати деталі та симетрично переносити його на праву частину аркушу. Розвивати відчуття симетрії, увагу, пильність, окомір, точність рухів.
3.    Дидактична гра «Плутанина».
 Програмовий зміст: Розвивати уважність, вчити визначати в реченні слова, що «заплутались» або помінялись місцями, і виправляти помилки.


                        Грудень
                         I Тиждень       
1. Дидактична гра «Що змінилось?»
  Програмовий зміст: Вчити дітей помічати відмінності на картинках. Виховувати увагу, спостережливість.
2.    Дидактична гра « Які цифри пропустив Незнайко?»
  Програмовий зміст: Вчити дітей зосереджувати увагу на цифрах натурального ряду та знаходити пропущені. Розвивати увагу, кмітливість, інтелектуальні здібності.
3.    Дидактична гра «Короткі історії»
  Програмовий зміст: Збагачувати та активізовувати активний словник дітей. Вчити знаходити логічні зв’язки між сюжетами та предметами. Розвивати логічне мислення, увагу і спостережливість.

                           IIтиждень
    1.Дидактична гра «Склади сніжинку»
  Програмовий зміст: Розвивати вміння здійснювати зорово – розумовий аналіз, вміння повторити зображення.  Закріплювати знання про геометричні фігури. 
    2.Дидактична гра « Продовж  ряд предметів».
  Програмовий зміст: Розвивати вміння, впорядковуючи об’єкти за зовнішніми ознаками (проста і мультиплікаційна серіація), обґрунтовувати власну думку, виховувати нестандартне мислення.
    3.Дидактична гра « Школа навпаки».
   Програмовий зміст: Вчити дітей з гумором виходити з конфліктних ситуацій, гармонізувати відносини між дітьми та між дитиною та дорослим. Розвивати зосередженість, логічне мислення, творчі здібності, пам'ять на основі емоцій та образів.
  Наприклад: Вих.: Зараз ми «намалюємо» сонце. Якого воно кольору,              
                                   жовте чи червоне?
                         Діти: Зелене!
                         В.: А кругле чи овальне?
                         Д.: Квадратне!
                         В.: Де ми будемо малювати, в альбомах чи на дошці?
                         Д.: На стінах!
                         В.: А чим, олівцями чи фарбами?
                         Д.: Зубною пастою і т. д.



                   III Тиждень
    1. Дидактична гра «Знайди тінь».
  Програмовий зміст: Продовжувати вчити дітей орієнтуватися на аркуші паперу, проводити пряму безперервну лінію. Розвивати спостережливість, увагу, окомір, точність рухів.
   2. Дидактична гра «Веселі цифри».
  Програмовий зміст: Вправляти дітей у пізнаванні та запам’ятовуванні цифр в межах 10, вчити добирати картинки з відповідним числом предметів.
    3.Дидактична гра «Кричалки – шепотіли – мовчанки».
  Програмовий зміст: Вчити дітей зосереджуватися на силуетних зображеннях долоньок та діяти згідно з правилами - сигналами (червона долонька – можна бігати, кричати, сильно шуміти; жовта – можна тихо пересуватися та шепотітися; синя – треба завмерти на місці і не ворушитися). Розвивати спостережливість, вольову регуляцію, творчу уяву.

                          IVтиждень
     1. Дидактична гра «Намалюй» картинку паличками».
  Програмовий зміст: Вчити дітей схематично зображувати різні предмети або сюжети за допомогою паличок, формувати вміння виділяти основну форму предмета.  
       2. Дидактична гра «Пригощаємо ляльок».
   Програмовий зміст: Закріплювати вміння ділити предмет на рівні частини. Вчити підбирати картку так, щоб співпадала кількість частин, на які поділена фігура на смужці і на картці (незважаючи на її форму).
      3. Дидактична «Коли і що ми робимо?»
  Програмовий зміст: Закріплювати знання дітей про частини доби           ( ранок, день, вечір, ніч). Вчити співвідносити види діяльності з певними часовими проміжками, правильно називати частини доби.

                    Січень
                                I тиждень
1.    Дидактична гра «Знайди свої кольори»
  Програмовий зміст: Вчити дітей співставляти кольори фарб на смужці з малюнками, що мають такі ж кольори. Розвивати художній смак, спостережливість.
2.    Дидактична гра «Скільки черв’ячків у кожному яблуці?»
  Програмовий зміст: Вчити дітей логічно мислити, рахувати, скільки черв’ячків сховалося у кожному яблуці й підбирати картку з відповідною цифрою.
    3. Дидактична гра «Чого не стало?»
  Програмовий зміст: Вчити описувати іграшку по пам’яті, розвивати образне мислення, зорову пам'ять.

                        IIТиждень
     1.Дидактична гра «Що зайве».
  Програмовий зміст: Формувати у дітей класифікаційні уміння, здатність до абстрагування. Вчити слухати всі слова (текст) й міркувати, що зайве.
     2.  Дидактична гра «Хто подорожує в потязі?»
  Програмовий зміст: Закріплювати порядковий рахунок. Вчити відновлювати по пам’яті розташування тварин у потязі. Розвивати мислення і пам'ять.
      3.Дидактична гра «Робимо зарядку»
   Програмовий зміст: Навчати дитину користуватися схемою – малюнком, виконувати рухи, які намальовано на схемі.

                        III  тиждень
    1. Дидактична гра  «Знайди тваринкам хвостики»
  Програмовий зміст: Продовжувати вчити дітей орієнтуватися на аркуші паперу, проводити пряму безперервну лінію. Розвивати увагу, пильність, окомір, точність рухів. 
     2.Дидактична гра «Співстав число і цифру»
  Програмовий зміст: Вправляти дітей у пізнаванні та запам’ятовуванні цифр в межах 10, вчити добирати картки з відповідним числом предметів та спів ставляти їх з цифрами.
3. Дидактична гра «З чого варимо компот, а з чого – борщ?»
   Програмовий зміст: Закріплювати навички класифікації предметів. Розвивати спостережливість, увагу.
                                IV  Тиждень
1.    Дидактична гра «Хто тут ховається?»
  Програмовий зміст: Вчити дітей серед ламаних ліній знаходити зображення реального предмета та зафарбовувати його в колір, близький до його природного.
    2. Дидактична гра «Математичні жарти».
  Програмовий зміст: Сприяти розвиткові мислення, творчої уяви. Вчити дітей виявляти ініціативу в з’ясуванні питань, роздумах, спонтанних образних асоціаціях, відстоювати свою точку зору. Вчити в процесі гри використовувати набуті знання, вміння і навички. Виховувати спостережливість.
     3. Дидактична гра «Шукаємо скарб».
   Програмовий зміст:  Вчити рухатися в просторі за заданим напрямком. 

                       Лютий         
                                      I тиждень
     1.Дидактична гра «Намалюй» картинку паличками».
  Програмовий зміст: Вчити дітей схематично зображувати різні предмети або сюжети за допомогою паличок, формувати вміння виділяти основну форму предмета. 
     2.Дидактична гра «Яка іграшка заховалась?»
  Програмовий зміст: Закріпити навички порядкової лічби (до 10) на наочному матеріалі. Розвивати увагу, просторове уявлення.
     3.Дидактична гра «Чого буває по два?»
  Програмовий зміст: Продовжувати знайомити дітей з будовою тіла людини. Вчити виділяти частини тіла, яких буває тільки по двоє та відповідно предмети одягу та взуття для них. Розвивати асоціативне, образне мислення.

                  IIтиждень
    1. Дидактична гра «Знайди тваринкам вушка»
  Програмовий зміст: Продовжувати вчити дітей орієнтуватися на аркуші паперу, проводити пряму безперервну лінію. Розвивати увагу, пильність, окомір, точність рухів.
    2.Дидактична гра «Сходинки до успіху»
 Програмовий зміст: Вчити дітей використовувати в будівництві  кількість елементів відповідно до заданої цифри, оперувати кількісними та порядковими числівниками.
    3. Дидактична гра «Хто я?»
  Програмовий зміст: Вчити відгадувати предмет за показом (в-ль зображує жестами, мімікою, звуками предмет, тварину, професію тощо), називати та приєднуватись до показу. Розвивати творчі здібності.    

                         III Тиждень
1.    Дидактична гра «Допоможи великому і маленькому жирафам
 знайти свої речі».
  Програмовий зміст: Вчити дітей співвідносити предмети за розміром. Розвивати окомір, здатність орієнтуватися на аркуші паперу, кмітливість.
    2. Дидактична гра «В один ряд»
  Програмовий зміст: Упорядковувати множини за їхньою чисельністю, позначати кількість елементів відповідною цифрою (один ґудзик, поруч цифра 1, два ґудзики – цифра 2 і т. д.)
    3. Дидактична гра «Архітектор»
Програмовий зміст: Вчити дітей конструювати за схемою – зразком, відтворювати в деталях дану споруду. Розвивати репродуктивну і творчу уяву.

                         IV Тиждень
    1. Дидактична гра «Куди підеш, що знайдеш»
  Програмовий зміст: Вчити дітей, спираючись на сенсорні еталони, співвідносити овочі, фрукти, гриби, ягоди з середовищем  їх росту та дозрівання (ліс, сад, город).
    2. Дидактична гра «Незнайко - математик»
  Програмовий зміст: Розвиватиу дітей  уважність, кмітливість під час «перевірки»Незнайкового  завдання. Вчити знаходити відповідність між кількістю елементів та цифрою, виправляти «помилки».
    3. Дидактична гра «Чомусик»
Програмовий зміст: Розвивати дослідницьку активність, вміння ставити різні запитання на вивчення сприйнятого об’єкта (хто більше поставить запитань до малюнка).

              Березень
                       I Тиждень
    1. Дидактична гра «Де мешкають геометричні фігури?»
  Програмовий зміст: Вчити знаходити «домівку» геометричної фігури за знаком, який знаходиться на даху будинку. Розвивати дрібну моторику рук, під час обведення та малювання геометричних фігур.
    2. Дидактична гра «Знайди ключ до замка».
  Програмовий зміст: Вправляти дітей у пізнаванні та запам’ятовуванні цифр в межах 10, вчити добирати картки з відповідним числом предметів та співставляти їх з цифрами.
    3. Дидактична гра «Назви одним словом».
  Програмовий зміст: Розвивати у дітей здатність до узагальнення. Вчити міркувати та називати одним словом всі подані слова.


                          IIТиждень
    1.Дидактична гра «Що спочатку, а що потім».
  Програмовий зміст: Уточнити знання дітей про послідовність сезонних явищ і про вплив змін у природі на характер праці людей. Виховувати любов до рідної природи, бажання її берегти.
    2. Дидактична гра «Співстав число і цифру»
  Програмовий зміст: Вправляти дітей у пізнаванні та запам’ятовуванні цифр в межах 10, вчити добирати картки з відповідним числом предметів та спів ставляти їх з цифрами.
    3. Дидактична гра «Згрупуй предмети».
  Програмовий зміст: Закріпити знання про основні  групи предметів. Розвивати у дітей здатність до узагальнення, увагу, зорове сприймання, пам'ять, мислення.

                         III Тиждень
      1.Дидактична гра «Логічний ряд»                                                  
 Програмовий зміст: Закріпити знання про колір, форму, розмір тварин. Розвивати пам'ять, мислення за допомогою прийомів аналізу, синтезу, порівняння. Формувати вміння вирішувати завдання за правилом.
    2.Дидактична гра « Казковий теремок».
  Програмовий зміст: Вчити дітей орієнтації в просторі (перший, другий поверх будиночка, вікна зліва, справа). Розвивати вміння знаходити «квартиру» для кожної  тваринки, користуючись набутими раніше вміннями та навичками.
    3.Дидактична гра «Що кому потрібно для роботи»
   Програмовий зміст: Закріпити знання дітей про речі, які необхідні для роботи людям різних професій. Розвивати навички аналізу та синтезу, вміння співвідносити предмети. Виховувати інтерес до праці дорослих.

                            IV Тиждень
      1. Дидактична гра «Який предмет зайвий?»
  Програмовий зміст: Вправляти дітей в класифікації предметів за функціональним призначенням або категоріями; вирізняти з них ті, які не належать до певної групи. 
      2. Дидактична гра «Співстав число і цифру»                              
 Програмовий зміст: Вправляти дітей у пізнаванні та запам’ятовуванні цифр в межах 10, вчити добирати картки з відповідним числом предметів та спів ставляти їх з цифрами.
      3. Дидактична гра «Що від кого?»
  Програмовий зміст: Формувати уявлення про те, що для людини важливі всі складники природного середовища, значення для людини представників тваринного світу. Розвивати вміння аналізувати та узагальнювати. Виховувати шанобливе ставлення до друзів наших менших.

                      Квітень

                                  I Тиждень
      1. Дидактична гра «Виклади за зразком».
  Програмовий зміст: Вчити викладати візерунок за зразком. Розвивати пам'ять. Виховувати увагу, посидючість. 
      2. Дидактична гра «Знайди сусідів»                                                   Програмовий зміст: Продовжувати тренувати дітей у запам’ятовуванні цифр натурального ряду. Вчити знаходити «сусідів» заданого числа. Розвивати пам'ять, кмітливість, інтелектуальні здібності.
здібності.
 3. Дидактична гра «Протилежності».
  Програмовий зміст: Розвивати мовлення, увагу, образну та смислову пам'ять. Закладати основи логічного мислення.    

                                   IIТиждень
       1.Дидактична гра «Заповни порожні клітинки»
  Програмовий зміст: Розвивати вміння здійснювати зорово – розумовий аналіз. Закріплювати вміння орієнтуватися на аркуші паперу.
       2. Дидактична гра «Тваринний світ» (з коректурною таблицею).
  Програмовий зміст: Вчити дітей мислити за аналогією, вмітислухати, думати, обґрунтовувати власну думку. Розвивати основні логічні операції, здатність аналізувати. Виховувати  нестандартне мислення.
       3.Дидактична гра «Моя картина».
  Програмовий зміст: Вправляти дітей у словесному малюванні картин до казок. Розвивати образне мислення.


                                III  Тиждень
        1. Дидактична гра «Намалюй» картинку паличками».
  Програмовий зміст: Вчити дітей схематично зображувати різні предмети або сюжети за допомогою паличок, формувати вміння виділяти основну форму предмета. 
        2. Дидактична гра «Транспорт» (з коректурною таблицею).
  Програмовий зміст: Вчити дітей мислити за аналогією, вмітислухати, думати, обґрунтовувати власну думку. Розвивати основні логічні операції, здатність аналізувати. Виховувати  нестандартне мислення.
    3.Дидактична гра «Знайди тварин на картині».
  Програмовий зміст: Розвивати спостережливість, вміння розподіляти,  переключати й концентрувати увагу.

                                IV Тиждень
        1. Дидактична гра «Збери картинку».
  Програмовий зміст: Вчити конструювати ціле з частин. Розвивати уважність, дрібну моторику рук.
        2. Дидактична гра « Які цифри пропустив Незнайко?»
  Програмовий зміст: Вчити дітей зосереджувати увагу на цифрах натурального ряду та знаходити пропущені. Розвивати увагу, кмітливість, інтелектуальні здібності.
3.Дидактична гра «Чотири стихії».
   Програмовий зміст: Розвивати увагу, координацію слухових і рухових аналізаторів. (Гравці сидять у колі і виконують рухи відповідно до слів: «земля» - руки вниз, «вода» - витягнути руки вперед, «повітря» - підняти руки вгору, «вогонь» - зробити обертання  в зап’ясткових і ліктьових суглобах).


                    Травень

                                 I  Тиждень
        1. Дидактична гра «Казковий лабіринт».
  Програмовий зміст:Вчити шляхом пошуку виконувати завдання. Активізувати орієнтацію дітей у просторі, вміння провести лінію, не відриваючи руки від паперу. Сприяти розвитку самостійності ігрових дій. Розвивати перцептивні дії, мислення. 
  2.Дидактична гра «Співстав число і цифру»
  Програмовий зміст: Вправляти дітей у пізнаванні та запам’ятовуванні цифр в межах 10, вчити добирати картки з відповідним числом предметів та спів ставляти їх з цифрами.
        3.Дидактична гра «Люстерко».
  Програмовий зміст: Вчити дітей уважно слідкувати за рухами дорослого (дитини), наслідувати їх. Розвивати увагу.

                         II Тиждень
        1.Дидактична гра «Казковий пейзаж».
  Програмовий зміст: Вчити дітей сприймати і відтворювати взаємне розташування геометричних фігур на площині з урахуванням їх кольору та форми. Заохочувати до створення інших візерунків шляхом переставлення геометричних фігур. 
        2. Дидактична гра « Хто знає, нехай рахує далі».
  Програмовий зміст: Розвивати у дітей слухову увагу. Закріпити порядковий рахунок в межах 10. Розвивати швидкість мислення, інтелектуальні здібності.
      3.Дидактична гра «Чим я відрізняюсь від товариша?»
  Програмовий зміст: Вчити дітей знаходити ознаки відмінності у зовнішньому вигляді своєму та інших дітей, аналітично при цьому
мислити.

                        III   Тиждень
1.    Дидактична гра «Що змінилось?»
Програмовий зміст: Закріпити знання про призначення  побутових предметів, їх класифікацію. Вчити запам’ятовувати розташування предметів, згідно їх смислових груп та згодом відтворювати. Розвивати пам'ять, кмітливість.
      2.Дидактична гра «Співстав число і цифру»
  Програмовий зміст: Вправляти дітей у пізнаванні та запам’ятовуванні цифр в межах 10, вчити добирати картки з відповідним числом предметів та спів ставляти їх з цифрами.
       3.Дидактична гра « Запам’ятай картинки»
  Програмовий зміст: Тренувати зорову пам'ять, увагу. Вчити дошколят ставити собі мету – запам’ятати, добирати засоби для виконання цієї мети, тобто засоби полегшення процесу запам’ятовування.

                             IVТиждень
         1.  Дидактична гра «Добери фігуру».
  Програмовий зміст: Закріплювати уявлення дітей про геометричні форми, вправляти у їх називанні. Вчити добирати фігури за зразком. Закріплювати навички обстеження геометричних форм прийомом обведення та накладання.
         2. Дидактична гра «Куди залетіла бджола?»
  Програмовий зміст: Розвивати мислення в дії. Вчити користуватися планом – схемою кімнати. Формувати вміння міркувати, робити висновки.
   3. Дидактична гра « Ми малюємо музику».

  Програмовий зміст: Вчити слухати музику і передавати в кольорі її настрій, розвивати творче мислення, образну уяву.

Немає коментарів:

Дописати коментар