Інтелектуальна гра з розвитку логічного мислення для дітей середньої групи та батьків «Розумники та розумниці»
Програмовий зміст: Удосконалювати вміння розв’язувати логічні завдання, задачі – жарти. Розвивати зосередженість, пам'ять на основі емоцій та образів; основні логічні операції, здатність мислити, аналізувати. Сприяти розвиткові зорової пам’яті, зорової уваги, простежувальної функції ока, фіксації погляду, логічного мислення, сенсорних умінь та навичок. Вчити дітей виявляти ініціативу в з’ясуванні питань, роздумах, спонтанних образних асоціаціях; відстоювати свою точку зору. Вчити дітей з гумором виходити з конфліктних ситуацій, гармонізувати відносини між дітьми та між дитиною та дорослим. Вчити дітей схематично зображувати сюжети за допомогою площинних геометричних фігур та паличок. Формувати вміння виділяти основну форму предмета. Розвивати дрібну моторику рук, творчу уяву.
                                                Хід заходу:
    Вихователь:  У нас сьогодні ніби свято,
                          Гостей зібралося багато.
                          Доброго ранку, вітаємо Вас,
                          Дякуємо, що завітали до нас!
                          Вліво, вправо оберніться,
                          Один одному всміхніться!
   Сьогодні у нашій вікторині приймають участь дві команди:
    I команда дітей під назвою «Сонечко» та
    II команда  батьків під назвою «Богатирі».
    Оцінювати всі конкурси буде компетентне журі ( представлення членів журі ).
    Привітайте оплесками один одного.
                                               Конкурс – І
                                             «Логічна розминка»
   За одну хвилину кожній із команд потрібно відповісти на якнайбільшу кількість запитань.
                               Запитання команді «Сонечко» :
1.     Скільки хвостів у двох корів?
2.     Що стоїть між цифрами 3 і 5?
3.     Скільки крил у курки?
4.     Скільки ніг має носоріг?
5.     Скільки гусей паслось на лузі, якщо у них 4 лапки?
6.     Скільки ніг у карася?
7.     Скільки сонечок на небі?
8.     Скільки крил у поросят?
9.     Коза зв’язала шапочки своїм козенятам. Скільки шапочок вона зв’язала?
10.  Скільки сторін у круга?
11.  Надворі побилися пес Рябко і пес Сірко. Мирити їх прибігли пес Рудий і пес Кошлатий. Скільки у дворі собак – розбишак?
12.  Скільки кутів має трикутник?
13.  Лисичка – сестричка спекла торт для друзів. Вона розділила його на 6 частин. 1 частинка лишилася. Скільки гостей запросила лисичка?
14.  З-за куща стирчать 6 вушок. Скільки зайчиків сховалося?

                                      Запитання команді «Богатирі»
1.     Пара коней пробігла 10 кілометрів. Скільки кілометрів пробіг кожен кінь?
2.     В отарі 100 овець. Всі, крім 9 втекли. Скільки овець лишилося?
3.     Що важче, кілограм пуху, чи кілограм заліза?
4.     Дві жінки йшли з села до міста. Назустріч їм йшло ще 5 жінок. Скільки жінок йшло до міста7
5.     Скільки кутів має шестикутник?
6.     Біля будинку росте 2 яблуні, 2 липи, 2 сливи. Скільки фруктових дерев росте біля будинку?
7.     Скільки кінців у двох з половиною палиць?
8.     Ви капітан корабля. На кораблі 2 ящики бананів, 2 ящики апельсинів, 2 ящики мандаринів. Скільки років капітану?
9.     Під яким кущем в дощ ховається заєць?
10.  На кухонному столі стоїть повна склянка соку та напівпорожня. Як розділити сік порівну між мамою, татом і бабусею?
11.  Груша важча ніж яблуко, а яблуко важче персика. Що важче, груша чи персик?
12.  Що є в морі і озері, а немає в річці?
13.  На що схожа половинка яблука?
14.   Наф-Наф побудував міцні хатинки для всіх героїв казки «Рукавичка». Скільки хатинок вийшло?
                                                          ІІ Конкурс
                                                «Заморочки з бочки»
  Право відповіді на запитання надається тій команду, капітан якої першим підніме прапорець після озвученого запитання. Якщо команда дає неправильну відповідь, право відповіді передається іншій команді.
1.     Летіли горобець, ворона, синичка та метелик. Скільки всього птахів?
2.     Запитання за демонстраційним плакатом «Що переплутав художник?»
3.      У бабусі Даринки онук Сашко, кіт Пушок, собака Дружок. Скільки онуків у бабусі?
4.     Запитання за демонстраційним плакатом «Скільки тварин заховалось від Незнайки?»
5.      Що може бути як гарячим, так і холодним? (праска, плита, каструля, сковорода, чайник, чай, суп)
6.     Запитання за демонстраційним плакатом «Чи правильно Незнайка приніс овочі для борщу?»
7.     Усі герої казки «Колосок» вийшли подивитися на небо. Скільки очей його побачило?
8.     Запитання за демонстраційним плакатом «Кому кинути рятівний круг?»
9.      Від скількох героїв казки вдалося втекти Колобку?
10.   Запитання за демонстраційним плакатом «В якому кошику більше яблук?»

                                                   ІІІ конкурс-
                                             «Чарівні плями»
 
Кожен із членів команд повинен співставити кольори фарб на смужці з малюнками, що мають такі ж кольори. Перемагає та команда, всі члени якої швидше впораються із завданням.

                                                Фізкульт. хвилинка

                                                     IV конкурс-
                                                   «Школа навпаки»
               Відповіді на запитання потрібно давати жартівливі, не схожі на правильну                відповідь.
      Наприклад:           Для команди «Сонечко».
                                       Вих.: Зараз ми «намалюємо» сонце. Якого воно кольору, жовте чи          червоне?     
                                       Діти: Зелене, синє…!
                                       В.: А кругле чи овальне?
                                       Д.: Квадратне, трикутне…!
                                       В.: Де мі будемо малювати, в альбомах чи на дошці?
                                       Д.: На стінах, на шторах…!
                                       В.: А чим, олівцями чи фарбами?
                                       Д.: Зубною пастою, манною кашею і т. д.
                                         Для команди «Убійна сила»:
                                       Вих.: А поки діти малюють сонечко, ми з вами підемо на город збирати огірки.  Що ми візьмемо з собою, кошик чи пакет?   
                                       Б.: …..
                                       В.: А що взуємо на ноги босоніжки чи шльопанці?
                                       Б.: …..
                                       В.: А йти будемо по дорозі чи по тротуару?
                                       Б.: …..
                                       В.: А огірки у нас які вродились, зелені чи коричневі, овальні чи круглі?
                                       Б.: …..
                                                          V конкурс
                                                 «Склади кораблик»
  Кожен із членів обох команд повинен із площинних геометричних фігур та паличок викласти кораблик і сонечко над ним. Перемагає та команда, всі члени якої швидше впораються із завданням.
            Слово журі для оголошення результатів гри.     

            Нагородження.

Немає коментарів:

Дописати коментар