«Веселий потяг» (заняття в другій молодшій групі з логіко – математичної
діяльності ).
Програмовий зміст:
формувати знання дітей про рівність та нерівність множин за кількістю
елементів. Учити розуміти запитання «скільки», поняття «порівну»,
«більше-менше», співвідносити величини в дидактичних іграх. Закріпити знання
дітей про геометричні фігури. Удосконалювати знання основних кольорів6 зелений,
червоний, синій, білий. Виховувати посидючість та інтерес до математики.
Матеріали: картини
із зображення свійських тварин, кошик із шишками, геометричні фігури (коло,
квадрат, трикутник), рахункові палички, нитки, картки із зображенням
ведмедиків, капелюшків та черевичків.
Хід заняття
-
Діти,
ви любите подорожувати? Сьогодні ми підемо гуртом до лісу – помилуємося
природою, подивимося на тваринок, птахів.
-
А
як ми поїдемо? Гадаю, що поїздом буде найзручніше.
-
Що
нам потрібно, щоб поїхати на поїзді? Так, квитка. Ось зараз я вам їх роздам
(роздаю геометричні фігури – діти повинні сісти на місце в «поїзді» на якому
лежить зображення їхньої фігури).
Перща
зупинка. Озеро (сюжетна картина).
-
Подивіться,
хто плаває в озері? (качка)
-
А
хто плаває поряд з дорослою качкою?(каченята)
-
Скільки
каченят? (багато)
-
Скільки
великих качок? (одна)
-
А
які каченята за розміром? (маленькі)
-
А
качка? (велика)
-
А
як каже качка? (ках-ках)
Поїзд
рушає далі. Знову роздаю квитки.
Друга
зупинка. Лісова галявина.
-
Ось
ми і прийшли. І перш за все відгадайте загадку:
Червонясту шубку має,
По гілках вона стрибає,
Хоч мала сама на зріст,
Та великий в неї хвіст.
Як намисто оченята.
Хто це? Спробуй відгадати. (білка).
Вихователь звертає увагу дітей на іграшкову білочку з
кошиком.
-
Погляньте,
що тут у кошику? (горішки, шишки та гриби)
-
Скільки
горішків? (багато)
-
А
грибочків? (багато)
-
А
шишок? (одна).
Добре, діти.
Білочка дуже любить ласувати грибочками. От давайте пригостимо білочку та її
подружок грибочками.
Діти сідають
за столи. Робота з картками. На верхню смужку - 3 білочки, на нижню – 2
грибочки. Всім білочкам вистачає грибочків? Чого більше, білочок чи грибочків?
Як зробити так, щоб усім білочкам вистачило грибочків? Додати ще 1 грибочок. По
скільки білочок та грибочків? Однаково, або порівну. Повторюємо нове слово –
порівну.
Знову їдемо на
поїзді відповідно придбаних білетів.
Третя зупинка.
Сенсорна
вправа «Виклади геометричну фігуру».
На столах
лежать рахункові палички та нитки. Із паличок треба викласти квадрат та
трикутник, а із ниток – коло.
Поїзд рушає до
останньої зупинки (по білетах).
Логічна гра
«Доповни вбрання ведмедиків». До вбрання ведмедиків діти добирають за кольором
капелюшки та черевички.
Підсумок
заняття. От і завершилася наша прогулянка. Ми з вами дізнались багато нового:
як тварини живуть у лісі, чим харчуються та як розважаються. Вам сподобалась
наша подорож?
Цікава гра))))
ВідповістиВидалитиЦікава гра))))
ВідповістиВидалити